Innkalling til årsmøte 2023 - Oppdatert med sakspapirer 2023

Postet av Lena IF den 29. Jan 2024

Link til sakspapirer for årsmøtet 2023. Tilgjengelig for alle medlemmer, krever innlogging:

Til medlemmene i Lena Idrettsforening
Lena 29. januar 2024

Innkalling til årsmøte i Lena Idrettsforening 2023

Styret innkaller herved til årsmøte i Lena Idrettsforening

Årsmøtet avholdes onsdag 20. mars 2024 kl. 20.00:

Oppmøte i klubbhytta på Lena Stadion

Saker som ønskes behandlet på årsmøtet, må sendes styret senest onsdag 6.mars 2023 til:

post@lenaif.no

Fullstendig sakliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest én uke før årsmøtet på idrettslagets hjemmeside www.lenaif.no.

For å ha stemmerett og kunne velges til verv må man ha vært medlem av Lena Idrettsforening i minst én måned, fylle minst 15 år i det kalenderåret årsmøtet avholdes, og ha gjort opp sine økonomiske forpliktelser til Lena Idrettsforening. Alle medlemmer har uansett møterett, talerett og forslagsrett.

For mer informasjon om årsmøte samt regler om stemmerett, valgbarhet, forslagsrett mv., se Lena Idrettsforenings lov.

Spørsmål kan rettes til post@lenaif.no eller til leder
Astrid Verstad Kobberstad tlf. 90 20 64 76

Velkommen!

-Styret-

Vegen og brua er åpen!!

Postet av Lena IF den 7. Aug 2023

Vegen og brua er åpnet igjen!!

Vegen ned til Lena stadion og brua over Lenaelva ble midlertidig stengt under ekstremværet Hans. Både vei og bru er nå åpen igjen for trafikk.

Aktiviteten er igjen som normalt.

Styret/ Lena IF

Innkalling til årsmøte 2022 - oppdatert med sakspapirer 2022

Postet av Lena IF den 1. Feb 2023

Link til sakspapirer for årsmøtet 2022. Tilgjengelig for alle medlemmer, krever innlogging:

Til medlemmene i Lena Idrettsforening

Lena 1. februar 2023

Innkalling til årsmøte i Lena Idrettsforening 2022

Styret innkaller herved til årsmøte i Lena Idrettsforening

Årsmøtet avholdes onsdag 29. mars 2023 kl. 20.00:

Oppmøte i klubbhytta på Lena Stadion

Saker som ønskes behandlet på årsmøtet, må sendes styret senest onsdag 15.mars 2022 til:

post@lenaif.no