Aktivitetsplan Lena IF 2016

Postet av Lena IF den 14. Jan 2016

Header hjemmeside.png

Aktivitetsplan Lena IF 2016

Som et forsøk på å gjøre idrettsåret mest mulig forutsigbart for foreldre, foresatte og spillere i Lena IF sender vi nå ut en aktivitetsplan som inneholder fastlagte arrangementer, turneringer, dugnadsaktiviteter og tidspunkt for utsendelse av treningsavgifter for året 2016 noe praktisk info rundt de enkelte punkt. Håper dette kan bli et positivt tilskudd til informasjonsflyten i klubben.

Januar

Februar

- Lørdag 13. februar klokka 19.00 Lena IF arrangerer Quizkveld for foreldrene i klubben, se egen invitasjon angående påmelding.

- Onsdag 24. februar klokka 19.00 Årsmøte på sportshytta. Egen innkalling blir sendt ut.

Mars

April

- Onsdag 6. april klokka 18.00 felles håndballavslutning for alle klubbens spillere på sportshytta.

- Torsdag 21. april klokka 17.00- 19.00 felles handlekveld på Toresen Sport

- Lørdag 30. april klokka 10.00, Vårdugnad på Lena stadion

- klargjøring av anlegg, rundvask av sportshytta osv. Nærmere info om tid og arbeidsfordeling vil komme.

- Utsendelse av fotballavgift og medlemsavgift for sesongen 2016, betalingsfrist 1. mai

- 1000,- pr. spiller og

- 200,- i medlemsavgift

- tillegg for de som har trent på kunstgress gjennom vinteren.

- Uke 19 Oppstart av fotballsesongen

- Utlevering av loddbok til alle klubbens aktive medlemmer,

innbetaling 1000,- innen 15. juni til Lena IFs kontonummer 2050.09.02389

Juni

- Det blir 3v3 turnering på Lena stadion lørdag 11. juni for alle aldersklasser. Invitasjon sendes ut i løpet av april.

- Onsdag 22. juni klokka 18.00, felles sommeravslutning for alle klubben fotballspillere.

Sommerferie

August

- 20.- 21. august Matrandcup med overnatting,

- Eget infoskriv kommer angående organisering av overnatting, fellesmåltider og sosial samling. Se ellers info på om cupen på www.matrandcup.no

- 26.- 28. august Starumcup for håndballspillere fra 9 år

- Lørdag 10. september, Fotballens dag Lena stadion

- alle familier må påregne 2- 3 timers dugnadsvakt denne dagen i forbindelse med klargjøring/kiosksalg/ grilling/opprydding ol. Dugnadslister vil bli sendt ut i forkant.

- Uke 41 Oppstart av håndballsesongen

Desember

- Utsendelse av treningsavgift håndball sesongen 2016/17,

betalingsfrist 31. desember.

- 800,- for spillere opp til 9 år

- 1200,- for spillere over 9 år (de med fast trening i hall)

200,- i medlemsavgift for de som ikke spiller fotball.

- I tillegg får alle lag ansvar for kiosken på Lena stadion en uke i vårsesongen og en uke i høstsesongen.

- Alle håndballag må regne med minst en dugnad i Totenhallen i forbindelse med avvikling av seriespill.

I tillegg vil vi bruke lagledere, lenaif.no og klubbens Facebookside for å spre informasjon i løpet av året!

Med ønske om et innholdsrikt idrettsår!

Styret i Lena IF, januar 2016