Innlegg til LIF-nytt

Postet av Lena IF den 2. Nov 2017

Det nærmer seg tiden for å klargjøre LIF-nytt.

Alle lag bes sende inn litt info om laget i sesongen som var/er.

Her følger mal og info:

LIF- nytt 2017

Et år går fort, og en ny utgave av LIF- nytt skal skrives. Dette er en fin måte å oppsummere et idrettsår på for hvert enkelt lag, og viser at det har vært mye innsats og aktivitet i håndball, allidrett og fotball inneværende år. Fokuser på prestasjon, glede og utvikling, ikke så mye på resultater. Juster ift alder.

For at det skal bli en god utgave av LIF- nytt, er man avhengige av at lagledere, foreldre og kanskje trenere tar noen bilder i løpet av sesongen, som kan komme med i dette heftet. Dette har fungert veldig bra i mange år, og vi håper at mange sitter inne med bilder som viser idrettsglede fra treninger, kamper og turneringer.

Vi ønsker å få inn tekst og bilder fra håndball- og fotballagene og allidrett innen 6. november.

Slik skriver du i LIF- nytt

• Overskrift: skriftstørrelse 18 og fet, midtstilling
  • Overskrifteksempel: Fotball G2007. Vi har tidligere skrevet ”LIF/LSK Fotball 2007. Vi dropper dette, og får det heller fram i teksten at det har vært samarbeidslag
  • Tekst: Skriftstørrelse 12, Calibri
  • Linjeavstand: Halvannen
  • Ønsker selvsagt et hyggelig bilde eller to
  • Hvert lag sender sin tekst med bilde til
  • morten.johansen@felleskjopet.no     innen mandag 6. november
  • Kopi sendes til post@lenaif.no
  • Viktig; send bilder som eget vedlegg i PDF eller jpeg
  • Merk mailen med idrettsgren, kjønn og alder
  • Spørsmål? Sende sms eller ring Erland 95977419

-Erland

Eksempel på tidligere tekst i LIF. Nytt. Merk at bildet skal legges ved som eget vedlegg

Lena G2007

Årets guttelag bestod av 10 spillere; Martinus Ass Svellet, Theodor N. Holte, Mons Bøe Trannum, Håkon Kobberstad, Isac Eide Berrefjord, Sander Kristoffersen, Alexander Kwit, Ajdin Jakopovic, Oscar Rognerud og Tareq Abelullah. Trenere og lagledere var Frode Trannum og Stian Evenrud Kobberstad.

Tradisjon tro stilte vi til start i Bendit cup på Storhamar i mai, gutta storspilte og vi la et godt grunnlag frem mot seriestart denne fine maidagen på Hamar! Matrand- cup gjennomførte vi med stil i august og fotballdagen på Lena stadion var innertierJ

Serien bød på mange gode seriekamper mot lokale lag. Vi har rullert på å stå i mål, alle har spilt i forsvar og angrep. Etter en knallgod vårsesong med mange gode kamper, var vi litt mer varierende på høsten. Totalt sett ble det mange fine opplevelser for G08 denne sesongen også med god innsats fra alle og mye humør. Avslutning har vi hatt med pølsefest på klubbhytta og vi skal før året er omme en tur innom Gjøvik bowling.

Matrand cup 2015