Påminnelse om årsmøte i Lena Idrettsforening - dokumenter ligger på hjemmesiden

Lena 3. februar 2021

Innkalling til årsmøte i Lena Idrettsforening 2020

Styret innkaller herved til årsmøte i Lena Idrettsforening

Årsmøtet avholdes onsdag 10. mars 2021 kl. 20.00:

• Oppmøte i klubbhytta på Lena Stadion
  • På Teams via link offentliggjøres sammen med dokumenter en uke før årsmøtet.

Grunnet hensyn til smittevern ber styret om at all påmelding til årsmøte enten ved fysisk oppmøte eller via Teams kommer til:

Saker som ønskes behandlet på årsmøtet, må sendes styret senest onsdag 24.februar 2021 til:

•   post@lenaif.no

Fullstendig sakliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest én uke før årsmøtet på  idrettslagets hjemmeside www.lenaif.no.

For å ha stemmerett og kunne velges til verv må man ha vært medlem av Lena Idrettsforening i minst én måned, fylle minst 15 år i det kalenderåret årsmøtet avholdes, og ha gjort opp sine økonomiske forpliktelser til Lena Idrettsforening. Alle medlemmer har uansett møterett, talerett og forslagsrett.

For mer informasjon om årsmøte samt regler om stemmerett, valgbarhet, forslagsrett mv., se Lena Idrettsforenings lov.

Velkommen!

-Styret-