Nye klubbdresser

Postet av Lena IF den 20. Mar 2016

Da har G-Sport Toresen fått inn prøver på de nye klubbdressene til Lena IF. Det ble bestemt på årsmøtet at klubben nå skal jobbe mot en helhetlig bekledning av spillere, trenere/lagledere og supportere. Dressene skal ha Lena IF sin logo på brystet og Lena IF på ryggen.

Da vi vet at mange har gått til innkjøp av Adidas sine treningsoverdeler og bukser har vi som mål å bytte ut disse i løpet av en toårsperiode. Dermed henstiller vi til at alle som nå skal kjøpe nye dresser, shorts og strømper kjøper Umbro i den kolleksjonen som Toresen nå har tatt inn. Det er penest når alle representerer klubben i likt antrekk.

Det blir handlekveld hos G-Sport Toresen for alle klubbens medlemmer og foresatte torsdag 21.april kl. 17-19.

Ps! Etter innspill på årsmøtet jobber vi også med å få til en kolleksjon med supporterklær til foreldre og andre interesserte.