Godt nytt år!

Postet av Lena IF den 4. Jan 2017

Nytt år, nye muligheter!

Vi i styret i Lena IF ønsker alle våre medlemmer, frivillige, samarbeidsklubber, sponsorer, støttemedlemmer og supportere et riktig godt nytt år.

2016 ga våre medlemmer og deres foresatte mange timer med fotball- og håndballmoro. Det er fint å se stor aktivitet på Lena Stadion gjennom fotballsesongen, noen fortsetter med fotball gjennom vintersesongen, mens andre kaster seg ut på håndballbanen for enda mer moro. Vi er stolte over de fantastiske barna og ungdommene som har stor glede av idretten, og foresatte, familie, slekt og venner som står på som heiagjeng, transport og dugnader.

Klubben vår og våre samarbeidsklubber er heldige som har trenere og oppmenn som stiller opp i godvær og dårligere vær flere dager i uka, alltid forberedt og med en fantastisk innsats for at barna skal lære nye triks, føle mestring, være en del av et lag og ha glede av idretten. Tusen takk for innsatsen dere gjør!

Ikke minst må vi få takke de som gjør en flott innsats for at stadion og sportshytta holdes ren, pen, klipt og velstelt; tusen takk til både anleggsgjengen og hyttegjengen!

Vi er heldige som har flere gode sponsorer, dette må til for at vi skal kunne gi medlemmene et godt tilbud med et flott stadion og blant annet muligheten til å spille cuper og serier; tusen takk for at dere bidrar!

Vi ser frem til enda mer idrettsglede i 2017, med barn som opplever glede og mestring sammen både på og utenfor idrettsbanen!

Bilderesultat for godt nytt år