Treninger på Lena Stadion

Postet av Lena IF den 30. Apr 2013

Fra 30. april har vi fått lov til å trene på stadion!

Fra og med 30. april kommer vi til å trene på Lena stadion. Det blir treninger og kamper på tirsdag og torsdag, fra 2. mai blir dette klokka 18.30. oppmøte på kampdager blir 18.00. Se også banefordeling.

Vi starter opp utesesongen med kombinert foreldremøte og trening. Vi skal registrere nye spillere, snakke litt om opplegget som trenerne tenker seg og foreldrene kan komme med innspill. Det serveres kaffe - sjølsagt.

For resten av sesongen håper vi at hjemmesida og e-post kan bli hovedkilden til informasjon om laget. Vi kommer fortsatt til å bruke sms når det er nødvendig, men ber om at dere foreldre følger med på hjemmesida. Håper også at vi kan legge ut noen oppdateringer og bilder fra treninger, kamper, cuper osv. Da blir det moro for jentene å gå inn på sida for å lese om laget.

Vel møtt på stadion i kveld!

Anders                       Erland                      Aslak